marketingowy-harpagan.pl

Opublikowane przez admin w dniu

W jubilerstwie znajdziemy bardzo dużo linii modeli. Jakie cechy łączą ich wyroby? Na pewno surowce, które zużywają do tworzenia jubilerskich kolekcji, ale także którymi dodatkami je ozdabiają. Teraz skierujemy naszą uwagę na dodatki. Skategoryzujemy je i delikatnie zdefiniujemy.

Syntetyczne kamienie – pozostają najczęściej produkowane saletry potasowej, a prościej z ołowiowego szkła. Styliści nierzadko używają go w mniej drogich modelach biżuterii. Takie szkło generalnie wyróżnia się wysokim stopniem rozszczepiania światła. Jest również zdecydowanie twardsze od tego zwyczajnego. Głównym fabrykantem tego materiału pozostaje zagraniczna firma Swarovski Elements.

Cyrkonie |to} następny z reguły wykorzystywany element ozdobny. Samą cyrkonię wytwarza się całkowicie sztucznie. Jest bardzo twarda, co więcej możemy ją zgodnie z marzeniami farbować. W jubilerstwie ta imitacja diamentu znany jest nie długo, tworzy się w wysokiej temperaturze. Jej podstawową cnotą jest atrakcyjna wartość.

Kamienie Szlachetne pozostają najbardziej wartościowe z dodatków wykańczających wyroby złotnicze. Wyróżniamy ich na świecie naprawdę wiele. Choć dziś skoncentrujemy się na tych najistotniejszych.

Szmaragdy {to| droższa klasa berylu. Dla laików, jest on oliwkowy. Znajduje Uznanie jubilerów i kolekcjonerów. Jest niezwykle gęsty i łupliwy.

Rubiny są nieomalże najdroższym kamieniem, ale także przynależą do rodziny korundów. Znane są z ponadprzeciętnej twardości 9/10, najczęściej widywane rubiny są krwiste w ich często można zauważyć głębię barwy.

Szafiry – pozostają bardzo doceniane w przemyśle jubilerskim. Symilarnie jak szafiry przynależą do grupy korundów. Zazwyczaj są granatowe. Ogromna liczba złotników produkuje go sztucznie.

Diamenty na ich temat możemy opowiadać niebywale krótko. Są najmniej sprężyste z pośród ziemskich skał oraz zarazem najwięcej warte.

Omówiliśmy najczęstsze materiały używane do wzbogacania wyrobów jubilerskich. Jednak, że wyróżniamy ich na ziemi zdecydowanie więcej.

Marketingowy Harpagan

Kategorie: posty